خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار قزوین:

مردم برگ برنده تمام معادلات نظام محسوب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۷۸۶

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مردم پشتوانه و برگ برنده تمام معادلات نظام اسلامی محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی روز شنبه در آئین معارفه نصرت الله علیرضایی به عنوان فرماندار شهرستان آوج که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی با اقتدار عمل کرده است و آخرین آن پاسخ قاطع رهبری به نخست وزیر ژاپن بود.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار با صراحت، جسارت، شجاعت و با واقعیت فرمودند نه من پیامی برای ترامپ رئیس جمهور آمریکا دارم و نه پیامی را از جانب وی می‌پذیرم چون صداقت در کلام ایشان نمی بینم.

حبیبی افزود: امروزه یکی از برگ‌های برنده آمریکا در انتخابات آینده نحوه رفتار با ایران است و برای آمریکا کشور جمهوری اسلامی ایران اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکا بر حمایت و پشتیبانی مردم طی ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، مقاطع حساس و دشواری را پشت سرگذاشته و با اقتدار، چهل سال دوم و تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی را نیز پشت سر خواهد گذاشت.

حبیبی با بیان اینکه امروزه انسجام ملی ضرورت جامعه است، افزود: با توجه به فشارهای دشمنان امروزه به وحدت و انسجام در سطح ملی، استانی و شهرستان نیاز داریم و باید این انسجام و همدلی در شهرستان‌ها از مسئولان و ائمه جمعه به مردم منتقل شود.

این مسئول گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت بود و اعتقاد داریم که رمز تداوم انقلاب نیز وحدت است و باید بر آن پای بفشاریم.

حبیبی با بیان اینکه بالاترین شأن برای مسئولان خدمتگذاری به مردم است، گفت: مردم در واقع پشتوانه اصلی انقلاب هستند و برگ برنده نظام در تمامی معادلات محسوب می‌شوند بنابراین باید برای خدمت به آنها شبانه روز تلاش کرد.

حبیبی مهمترین اتفاق امسال را موضوع انتخابات دانست و افزود: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد و باید در این انتخابات شاهد حاکمیت اخلاق، رقابت تنگاتنگ و رقابت‌های دوستانه باشیم.

معاون استاندار از فرماندار جدید شهرستان آوج خواست به تمامی مشکلات شهرستان رسیدگی کرده و در حل مشکلات مردم، میان مردم روستایی و شهری و آوجی و آبگرمی هیچ تفاوتی قائل نشود.

وی با بیان اینکه فرماندار جدید از نیروهای با تجربه استانداری، چهره مردمی، دارای تحصیلات مردمی، پیگیر و دارای ارتباط خوب با مدیران استان است، افزود: از ایشان توقع داریم سه اولویت آرامش سیاسی منطقه، مردمداری و توسعه اقتصادی آوج را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

معاون استاندار با بیان اینکه توسعه اقتصادی آوج بر همه امور مقدر است، ادامه داد: در حوزه زیرساخت‌ها کارهای خوبی در حوزه آب، برق و گاز انجام شده است و در حوزه اقتصادی در این شهرستان نیز باید کار بیشتری صورت گرفته و معیشت و اقتصاد مردم تأمین شود.

حبیبی خاطر نشان ساخت: این شهرستان علیرغم جوان بودن در بسیاری از حوزه‌ها از شهرستان‌های دیگر استان پیشرفت بیشتری داشته است.

وی گفت: هم اینک هیچ روستای بدون نعمت گاز در شهرستان جوان آوج نداریم و این موضوع نشان از عزم جزم مسئولان این شهرستان در خدمت رسانی به مردم دارد.

شهرستان آوج در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز