خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور خبر داد:

صدور دستورات لازم برای رفع مشکلات چند واحد صنعتی در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۰۵۶

نماینده ارومیه در مجلس گفت: تمام مشکلات موجود در واحدهای صنعتی باید احصاء و با پیگیری‌های مستمر مدیر واحد مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس در بازدید از از کارخانه قند جلال اوغلو، کارخانه آرد خوشه افشان، کارخانه سیب تاک و کارخانه پگاه ارومیه از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این بازدیدها دستورات لازم را برای پیگیری رفع مشکلات مطروحه از سوی مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی صادر کرد.

وی در بازدید از واحدهای صنعتی گفت: تمام مشکلات موجود در واحدهای صنعتی باید احصاء و با پیگیری‌های مستمر مدیر واحد مرتفع شود.

قاضی‌پور افزود: مشکلات موجود در واحدهای صنعتی اکثریت قابل حل هستند که عزم راسخ مسئولان ذی‌ربط را می‌طلبد.

علی اکبری معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در این بازدید گفت: مشکلات واحدهای صنعتی از طریق دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان احصاء و در کمیته‌های فرعی بررسی و توسط کارگروه تصمیماتی برای حل این مشکلات اتخاذ می‌شود.

وی ادامه داد: عمده مشکلات موجود در واحدهای صنعتی و تولیدی، نقدینگی و سرمایه در گردش است که این واحدها را برای تامین مواد اولیه تولید با مشکل مواجه می‌کند.

در پایان این نشست بعد از رایزنی‌ها، مشکل بیمه تامین اجتماعی، مالیات و تسهیلات بانکی این واحدهای صنعتی با رایزنی قاضی‌پور نماینده ارومیه با مدیر کل تامین اجتماعی، مدیرکل امور مالیاتی استان حل شد و مدیر بانک‌ کشاورزی نیز قول پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش را دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز