خبرگزاری کار ایران

در ۷۲ ساعت گذشته انجام شد؛

کشف انواع مواد مخدر در مرزهای شرقی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۴۹۶

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان فرماندهی هنگ‌مرزی تایباد موفق شدند در 72 ساعت گذشته در عملیات‌های جداگانه بیش از 112 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی را کشف کنند.

سردار ماشاالله جان‌نثار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: مرزبانان در یک عملیات توانستند 57 کیلو و 270 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 7 کیلو و 400 گرم از نوع حشیش را کشف کنندد که در این رابطه تعدادی قاچاقچی دستگیر و روانه مراجع ذی صلاح شدند.

وی با اشاره به عملیاتی دیگر در این رابطه افزود: همچنین نیروهای این فرماندهی موفق شدند 47 کیلوگرم مواد افیونی متشکل از انواع شیشه، تریاک و هروئین را کشف کنند و 2 قاچاقچی موادمخدر را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دهند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی مطرح کرد: ماموران پس از دستگیری یک تبعه افغان مقدار 675 گرم هروئین فشرده که قصد عبور آن را از مرز به صورت بلعی داشت، کشف و ضبط کردند.

سردار جان‌نثار تصریح کرد: مرزهای تحت الحفظ مرزبانان سرزمین خورشید اولین و محکم‌ترین سد برای جلوگیری از ورود موادمخدر به داخل کشور است و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر سرآغازی برای ساختن جامعه‌ای سالم و عاری از معضل شوم اعتیاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز