خبرگزاری کار ایران

شایانفر خبر داد:

خسارت باران به برخی روستاهای خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۵۰۰

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: بارش باران به برخی روستاهای خراسان رضوی خسارت زد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حجتعلی شایانفر در این رابطه اظهار داشت: بر اثر بارش باران، برق دو روستا در شهرستان داورزن قطع شد و در مجموع 23 منزل مسکونی در این روستاها دچار آبگرفتگی شدند که ساکنان آنها به صورت اضطراری در مدارس منطقه اسکان یافتند.

وی افزود: تعدادی از دامداری ها در دو روستای شهرستان بجستان نیز دچار آبگرفتگی شدند و آب به برخی منازل این روستاها وارد شد.

وی گفت: در نتیجه بارندگی های شب گذشته تا امروز، راه اصلی مشهد – تربت حیدریه مسدود شد که بعد از سه ساعت بازگشایی شد، همچنین در مجموع 15 جاده روستایی در شهرستان های جغتای، داورزن، سرخس، رشتخوار، سبزوار، تایباد، تربت جام و فریمان در نتیجه باران مسدود شد که تاکنون تعدادی از آنها بازگشایی شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی افزود: از شب گذشته تاکنون در مجموع به 545 نفر در این استان امدادرسانی شده و هیچ تلفات جانی یا مصدومیت گزارش نشده است و مشکل خاصی برای تاسیسات آب و برق نیز بوجود نیامده است.

شایانفر اظهار داشت: پیش بینی اداره کل هواشناسی نشان می دهد بارندگی در این استان فردا نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز