خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری خراسان جنوبی خبر داد؛

بهره‌برداری از 10 هزار واحد مسکن محرومان تا سال آیند‌ه

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۲۰۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در اولین جلسه بررسی وضعیت مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی در استان ، به دغدغه تامین مسکن آحاد مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر اشاره کرد و افزود: با ایجاد تفاهم نامه‌هایی با بنیاد مستضعفان ،بسیج سازندگی،خیرین ،بنیاد مسکن،راه و شهرسازی و… ،تعداد ده هزار واحد مسکن محرومین که شیوه نامه اجرائی آن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد حضرت امام (ره) ابلاغ شده ، ظرف حداکثر سال آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش ایلنا، سید کمال‌الدین میر جعفریان، از مدیران خواست با جدیت و توان مضاعف ،نسبت به اتمام پروژه‌های هدف گذاری شده اقدام کنند.

میر جعفریان،یادآورشد: فعال شدن پروژه مسکن محرومان ، تاثیر زیادی در اشتغال زایی و کاهش آسیب های اجتماعی داشته و باعث ایجاد امید و بار روانی مثبت در جامعه خواهد شد.

با دستور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی و بنا به حساسیت موضوع مسکن مددجویان و این مهم که در توانمندسازی معلولان و جامعه هدف بهزیستی تاثیر به سزایی دارد مقرر شد جلسات بررسی و پیگیری ساخت و تکمیل مسکن دومعلولی شهری و روستایی و همچنین مسکن تک معلولی و سایر افراد تحت پوشش تا حصول نتیجه نهایی بصورت ماهیانه در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و به ریاست ایشان برگزار شود.

دراین جلسه ضمن رایزنی های بعمل آمده در خصوص افراد معرفی شده به بنیاد مسکن جهت استفاده از مسکن محرومین مقرر شد در شهرستان‌های تابعه افراد متقاضی از طریق بهزیستی به بنیاد مسکن شهرستان ها معرفی گردند تا اقدامات اولیه در این زمینه صورت پذیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز