خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

دستگیری سارقان تجهیزات پزشکی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۳۵۱

فرمانده انتظامی قزوین از دستگیری سارقان تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت: این افراد اقدام به سرقت 2 دستگاه بیمارستانی کرده بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان افزود: در پی ارجاع یک پرونده به پلیس آگاهی شهرستان البرز مبنی برسرقت تجهیزات پزشکی از بیمارستان رحیمیان، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی واطلاعاتی و تحقیقات لازم هویت یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی و هنگامی که قصد فروش تجهیزات پزشکی در تهران را داشت در یک اقدام ضربتی دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس به همدستی2 سارق دیگر در این سرقت اعتراف کرد که با اقدامات انجام گرفته آنان در استان قزوین و تهران دستگیر و به بزه انتسابی و مشارکت در سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ حاجیان با اشاره به ارزش 15میلیاردی تجهیزات به سرقت رفته از سوی کارشناسان بیمارستان تصریح کرد : متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان و اموال سرقتی به صورت صحیح و سالم تحویل بیمارستان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز