خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر اطلاعات:

مسئولان با آمارهای خود برای دشمنان خوراک تهیه نکنند/ مذاکره با آمریکا سودی ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۳۷۲

معاون وزیر اطلاعات گفت: مسئولان و مدیران باید بسیار مراقب باشند و با آمارهای خود برای دشمنان خوراک تهیه نکنند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، امیری امروز در شورای اداری استان قزوین که در سالن استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان با توجه به وابستگی اقتصاد ایران به نفت، برای تحریم آن وارد عمل شدند تا از میزان درآمدهای کشور کاسته شده  و نارضایتی میان مردم افزایش یابد.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی اقدام به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کردند تا با قطع کردن ارتباط سپاه، آن را تضعیف کنند.

معاون وزیر و رئیس سازمان اطلاعات خارجی و نهضت های وزارت اطلاعات ادامه داد: دوست و دشمن در جمهوری اسلامی از تندرو و کندرو معتقد هستند مذاکره با آمریکا برای ایران سودی ندارد بنابراین تنها راه مدیریت کشور، مقاومت و ایستادگی است.

امیری اضافه کرد: لازم است در این شرایط کشور، اداره استان‌ها به خود استان ها واگذار شود تا با جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی بدون اتکا به نفت برای اداره خود اقدام لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری طی 10 سال اخیر بر علم و اقتصاد تاکید می کنند که لازم است برای تبدیل علم به ثروت وارد میدان و عمل شد.

این مسئول با اشاره به رتبه چهارم ایران اسلامی در نانو اذعان کرد: نانون می تواند در پزشکی، بهداشتی، کشاورزی و غیره تحول ایجاد کند اما آیا توانسته ایم این علم را به ثروت تبدیل کنیم؟

معاون وزیر و رییس سازمان اطلاعات خارجی افزود: تحقق نامگذاری امسال مبنی بر رونق تولید، با شعار دادن میسر نمی شود و باید با فراهم کردن ابزار و لوازم آن، همدلی و هم‌افزایی و جذب سرمایه گذاران به تحقق این شعار جامه عمل پوشاند.

امیری امیدبخشی به مردم را  مهم‌ترین وظیفه دستگاه ها و مسئولان ذکر و خاطرنشان کرد: باید اختلافات را کنار گذاشت تا نقشه های دشمنان منجر به شکستشان شود.

وی اذعان کرد: دشمنان و استکبار جهانی با سیاه نمایی به دنبال جدا کردن مردم از نظام هستند و مسئولان باید مراقب باشند و با آمارهای خود برای دشمنان خوراک تهیه نکنند؛ بدون شک کشور از تمام تهدیدها و تحریم ها عبور کرده و تمام نقشه های و دسیسه های دشمنان نقش برآب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز