خبرگزاری کار ایران

اکبرپور به ایلنا خبر داد:

آمادگی اعزام تیم سوم امدادرسانی به لرستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۲۳۲

رئیس انجمن موتورسواری و اتومبیلرانی کارگران البرز از هماهنگی با شرکت راه آهن در اعزام تیم سوم امدادرسانی به لرستان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میثم اکبرپور با عنوان اینکه تیم سوم امداد و نجات البرز آماده اعزام به استان لرستان است، گفت: در راستای امدادرسانی به مناطق سیل زده، تیم سوم در روز سه‌شنبه مورخه 20 فروردین ماه جاری به استان لرستان اعزام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به هماهنگی های بعمل آمده با مدیر کل بهزیستی استان البرز، کارشناس بحران بهزیستی و همچنین مدیر کل بحران استانداری، مقرر شد، تمام خودروهای آفرود و نفرات توسط قطار از استان البرز به استان لرستان منتقل و امدادرسانی انجام دهند‌. 

اکبرپور با عنوان اینکه از حضور علاقه مندان به امداد رسانی، استقبال می‌شود، اضافه کرد: اقلامی همچون بیل،چکمه، چراغ قوه، چکمه بچه گانه، لوازم بهداشتی، شیر خشک، پوشک بچه و ... مورد نیاز است که شهروندان می توانند این کمک ها را به این کمیته ارسال کنند. 

اکبرپور گفت: کمیته امداد و نجات (محب) اتومبیلرانی کارگران با همکاری اداره کل بهزیستی البرز و امداد و نجات آفرود باشگاه مقاومت سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز  با تمام توان خود در خدمت مردم غیور استان لرستان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز