خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بحران استان یزد در گفتگو با ایلنا:

سیل، شهرتاریخی یزد را تهدید نمی کند

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۶۹۲

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با بیان اینکه وضعیت بارندگی ها در استان رصد می شود، گفت: نگرانی بابت ورود سیل به شهرتاریخی یزد وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، هادی هادی نسب، مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه تمام مسائل جوی در استان رصد و پایش می شود، گفت: هیچ سیلی شهر تاریخی یزد را تهدید نمی کند.

وی در خصوص سیلی که از شهر تفت( سمت غرب شهرتاریخی یزد) به سمت یزد گسیل شده، گفت: این سیل مسیر مشخصی دارد و بعد از تفت به سمت منطقه چرخاب یزد می رود که در بین راه هم مخازن بزرگ نگهداری آب وجود دارد و سرریز آن به منطقه چرخاب می رود واصلا جای نگرانی برای ورود این آب به شهر تاریخی یزد نیست.

هادی نسب افزود: اگر سیل بزرگی هم از سمت تفت به یزد بیاید در سیل بندهای منطقه ورودی خواهد ماند که ظرفیت بسیار بالایی دارند که با توجه به اوضاع جوی و پیش بینی هواشناسی، فعلا چنین مسئله ای رخ نخواهد نداد.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در خصوص سیلی که از سمت مهریز( جنوب شهر یزد) به سمت شهر تاریخی یزد می آید، هم گفت: سیل مذکور به سمت بیابان های منطقه فهرج می رود و در مسیر آن هم سدهای مختلفی و سیل بندهایی از قدیم احداث شده و اصلا جای نگرانی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز