خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

رونق تولید با رویکرد مشارکت مردم محور توسعه همه جانبه را به دنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۳۸۶

سرپرست فرمانداری بردسکن گفت: رونق تولید با رویکرد مشارکت مردم محور توسعه همه جانبه را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، ابراهیم قاسم پور در جمع اصحاب رسانه، ضمن تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از تلاش های بی شائبه خبرنگاران در طول سال 97 گفت:با توجه به نامگذاری امسال از جانب مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید یکی از برنامه های اولویت دار مدیریت عالی دولت در شهرستان نگاه به تولید با رویکرد مشارکت مردم محور است که این مهم می تواند توسعه همه جانبه را به دنبال داشته باشد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه تمامی زیرساخت های لازم برای ورود سرمایه گذاران در بخش های مختلف در منطقه فراهم است و امید است با حضور حداکثری مردم در بخش های مختلف اقتصادی شاهد رونق تولید به معنای واقعی باشیم.

سرپرست فرمانداری بردسکن گفت:اگر چه سال 97 سال پر فراز و نشیبی در حوزه های مختلف برای کشور بود ولی با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر اتخاذ شده دولتمردان پشت سر گذاشتیم و دشمنان نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی توجه به روستاها را مورد تاکید قرار داد و گفت: روستاها از درآمدهای پایدار خوبی برخوردار هستند و می توان در قالب مثلث اقتصادی که تاکید استاندار خراسان رضوی است شاهد توسعه اقتصادی و رونق تولید باشیم.

وی عنوان کرد:خوشبختانه با رویکرد نماینده عالی دولت در استان و با کمک معین های اقتصادی و تسهیل گران این مهم را در حوزه شهرستان عملیاتی خواهیم کرد.

وی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را یکی دیگر از برنامه های محوری در کنار دیگر رویداد ها در سال 98 اعلام کرد و گفت: قانونی عمل کردن و مشارکت حداکثری مردم بدون توجه به سلایق سیاسی در انتخابات  سرلوحه کار ما است.

قاسم پور بر پاسخ گویی مناسب مدیران به ارباب رجوعان تاکید کرد و گفت: مدیران باید با ایجاد میز خدمت و شفاف سازی خدمت  کردن به مردم را به معنای واقعی عملیاتی کنند. 

وی همچنین توجه به  صنایع  تکمیلی و تبدیلی و فرآوری در بخش کشاورزی را با رویکرد مدل مثلث اقتصادی  را از دیگر برنامه های اولویت دار شهرستان در سال جاری اعلام کرد.

قاسم پور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و  تلاش های خبرنگاران شهرستان در انعکاس به موقع رویدادهای منطقه در سال 97 گفت: حوزه رسانه بردسکن در استان سرآمد است و با تعامل و همدلی که در مجموعه مدیریتی شهرستان وجود دارد به خوبی  پوشش خبری داده شد. 

وی افزود: خبرنگاران آینه تمام  نمای جامعه  و بازوانی برای مدیران دستگاههای اجرایی هستند و در توسعه منطقه نقش بسزایی داشته و دارند.

وی برنهادینه کردن و تولید گفتمان انتقادی در بخش های مختلف  تاکید کرد و گفت: امروز بدون  رسانه نمی توانیم در حوزه کاری خود موفق باشیم و مسئولان وظیفه دارند در حوزه کاری خود با اصحاب رسانه تعامل داشته باشند و خبرنگاران نیز در انعکاس اخبار رعایت امانت را داشته باشند.

قاسم پور اظهار داشت: از انتقاد پروایی نداریم چرا که انتقادهای سازنده باعث توسعه و پیشرفت  حوزه کاری مدیران می شود اما تفکر انتقادی را باید دوسویه انجام داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز