خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت شورای گفت‌وگو برای رفع موانع سرمایه‌گذاری

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۲۹۶

استاندار خراسان رضوی گفت: باید از ظرفیت‌های شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برای رفع موانع سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان خراسان رضوی که با حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، اظهار کرد: کسب رتبه نخست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی در سطح ملی افتخاری است که به همت اعضا و تلاش‌های رشیدیان استاندار سابق رقم خورده است.

وی افزود: امید داریم از ظرفیت قانونی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بتوانیم در جهت رفع هرچه بیشتر موانع پیش روی سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی استان استفاده کنیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه هیچ مانعی نباید پیش روی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی غیردولتی وجود داشته باشد، تاکید کرد: با توجه به مناسبات منطقه‌ای و برنامه دولت برای افزایش سطح تعاملات میان ایران و دیگر کشورها، امیدواریم سال آینده شرایط برای حرکت به سمت فعالیت های اقتصادی بیشتر و دستیابی به رشد اقتصادی فراهم شود. 

وی گفت: اخیرا شاهد بودیم رئیس جمهوری برخلاف رئیس جمهور آمریکا، رسما به عراق سفر کرد و با استقبال خوب مقامات این کشور، در شهرهایی مانند بغداد، نجف و کربلای معلی حضور یافت و توافقات بسیار ارزشمندی حاصل شد که می‌تواند در ارتقای سطح روابط اقتصادی دو کشور موثر واقع شود. 

رزم حسینی بیان کرد: امیدواریم با همکاری بیش از پیش نمایندگان مجلس شورای اسلامی بتوانیم در راستای رفع مشکلات فعالان بخش خصوصی برای دست یابی به توسعه و آبادانی گام برداریم. 

رئیس اتاق بازرگانی ایران هم در این جلسه گفت: در آخرین ارزیابی وزارت‌کشور با موضوع عملکرد شوراهای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی، خراسان‌رضوی رتبه نخست را در سطح ملی کسب کرده و به همین دلیل لازم است از استاندار خراسان‌رضوی به‌عنوان ریاست شورا قدردانی کنم.

غلامحسین شافعی افزود: کسب این رتبه رسالت سنگین‌تری را بر دوش اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی و فعالان اقتصادی می‌گذارد که با تلاش و همت، زمینه تقویت اثرگذاری مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی استان در شورای ملی اثرگذار فراهم شود. 

وی ادامه داد: سفر رئیس جمهور به عراق بی‌بدیل بود و توافقات خوبی حاصل شد که انعکاس بین‌المللی بسیاری داشت. به‌زودی مشکل ویزا برای تجار و بازرگانان برطرف خواهد شد و در این رابطه تفاهم نامه ای هم به امضا رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز