خبرگزاری کار ایران

ممانعت از حضور خبرنگاران؛

رأی‌گیری انتخابات اتاق مشهد یک ساعت تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۰۴۸

رییس اتاق مشهد و ایران و کاندیدای این دوره از ابتدای زمان اخذ رأی‌گیری در محل اتاق مشهد (محل اخذ رأی) دفتر کار خود حضور دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در مشهد، با تصمیم هیات نظارت بر انتخابات اتاق خراسان رضوی، ساعت رای‌گیری در نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق مشهد یک ساعت تمدید شد. این در حالی است که تعداد زیادی از افرادی که واجد رأی دادن هستند در محل اتاق بازرگانی و خیابان مجاور حضور دارند .

از ابتدای شروع رأی‌گیری در محل اتاق بازرگانی صنایع معدن و کشاورزی مشهد جریان حاکم بر اتاق از ورود خبرنگاران رسانه‌ها به‌جز صداوسیما جلوگیری به‌عمل آورده و فقط راه ارتباطی را کانال خبری تلگرامی اتاق اعلام کرده‌اند.

شافعی رییس اتاق ایران که ریاست اتاق مشهد را نیز عهده‌دار است و کاندیدای نهمین دوره نیز میباشد در محل کار خود یا همان محل اخذ رای انتخابات حضور دارد و تمام کاندیداهای فعلی صرفا برای اخذ رأی‌شان حق حضور داده و فوری به خارج از اتاق راهنمایی می‌شوند.

آخرین آمار از حضور حداکثری افراد واجد شرایط دارد و ازدحام  غیرقابل پیش‌بینی بازرگانان را در پی داشته و تاکنون بیش از ۱۳۰۰ نفر موفق به ارائه رای خود شده‌اند که نسبت به دوره قبل که ۶۰۰نفر شرکت نموده اند قابل تامل میباشد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز