خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌خراسان رضوی:

مدیران کاریابی باید خودشان کارآفرین باشند

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۱۰۱

مدیران کاریابی‌های غیر دولتی و اعضای کانون کاریابی‌های غیر دولتی خراسان رضوی با مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سنجری اشاره به نقش کاریابی‌های غیر دولتی در تحلیل بازار کار اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که در بازار کار و سرمایه شاهد آن هستیم جامعه کسب و کار نیازمند تعریف فرصت های شغلی جدید است و در این میان کاریابی ها می توانند در سنجش نیاز و تحلیل بازار کار به ما کمک کنند.

وی با تشکر از زحمات و تلاش‌های کاریابی های استان در حوزه بازار کار استان گفت:کاریابی ها بازوان اجرایی قوی برای دولت ،فعالان عرصه اقتصادی و کارآفرینان و کارفرمایان هستند کاریابی‌ها در واقع سرمایه اداره کل به شمار می‌آیند و در شرایط کنونی که یکی از مشکلات اقتصادی خانواده ها بیکاری است امیدواریم با همکاری یکدیگر گره گشای این مشکلات باشیم. 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در ادامه عنوان داشت: دولت بسته‌های متنوعی را در زمینه ایجاد اشتغال پایدار فراهم کرده و با تمام توان تلاش می‌کند تا این برنامه‌ها به خوبی اجرایی و بخشی از مشکلات مردم مرتفع شود.

وی در ادامه افزود: شما به عنوان یک بنگاه اقتصادی باید ارتباط خوبی با صنعت، خدمات و بازار کار داشته باشید و بایستی بتوانید متناسب با نیاز روز، متناسب با بازار کار، به روز و کار آمد باشید.

سنجری خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از 45 درصد از افراد جویای کار در استان فارغ التحصیلان دانشگاهی هستندکه این آمار نشان از نیاز قشر جوان،فعال و تحصیلکرده به فرصت های شغلی جدید دارد و فرصت‌های شغلی سنتی گذشته دیگر جوابگوی این قشر تحصیلکرده نخواهد بود.

وی گفت: فرصت‌های شغلی جدید باید متناسب با تخصص و دانش جوینده کار باشد مدیر کاریابی باید خودش کارآفرین باشد و تلاش کند تا به روز و کارآمد باشد.

سنجری تاکید کرد : کارجویان نیازمند کسب مهارتهای شغلی هستند زیرا کسب مهارت‌های مورد نیاز بازار کار می‌تواند ضمن ایجاد زمینه جذب کارجویان توسط کارفرمایان از هدر رفتن فرصت های شغلی ممانعت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز