خبرگزاری کار ایران

حضور البرز در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۱۵۰

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان البرز، گفت: استان البرز در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، شرکت می کند.

به گزارش ایلنا، فخرالدین صابری در جمع خبرنگاران، گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از 23 لغایت 26 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: شعار نمایشگاه امسال گردشگری الکترونیک است و اداره کل استان البرز نیز با تمام قوا برای معرفی جاذبه‌های گردشگری این استان در غرفه‌ای به مساحت 262 متر مربع در سالن 38A  دراین رویداد حضور خواهد داشت.

صابری افزود: ما امسال با سه هدف در نمایشگاه حاضر خواهیم بود و مشارکت در یک رویداد مهم فرهنگی گردشگری که برد بین المللی خواهد داشت، یکی از این اهداف است.

صابری گفت: معرفی استان البرز به عنوان یک مقصد گردشگری در قالب دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی، معرفی مراکز اقامتی و ارائه یک تصویر کلی و شفاف از جاذبه های گردشگری به ویژه بوم گردی و ایجاد یک پل ارتباطی بین سرمایه گذاران و فعالان بخش گردشگری البرز با سایر سرمایه‌گذاران و فعالان در دیگر استان‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی نیز دو هدف دیگر حضور در این نمایشگاه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز در پایان گفت: امسال غرفه استان البرز را به عنوان نمونه ای کوچک و نمایشگاهی در مساحت 260 مترمربع از کاروانسرای شاه عباسی کرج الهام گرفته و ایجاد کرده ایم تا بازدیدکنندگان محترم به صورت عینی با وارد شدن به غرفه استان البرز بتوانند حس قدم زدن در کاروانسرای شاه عباسی را داشته باشند و از آن فضا لذت ببرند در این بین ما برای بخش های مختلف خصوصی همچون آژانس ها مسافرتی، بوم گردی، هتل ها و واحدهای پذیرایی، فضاهایی را برای معرفیشان اختصاص داده ایم، ما بدین وسیله از کلیه البرزنشینان و هموطنان خود در سایر استانها دعوت می کنیم از غرفه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در سالن 38A بازدید به عمل بیاورند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز