خبرگزاری کار ایران

کامکار عنوان کرد:

بررسی استقرار بندر خشک در شهرستان نظرآباد

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۵۱۳

معاون استاندار البرز با اشاره به درخواست نظرآباد برای استقرار بندر خشک در این شهرستان، گفت: این موضوع باید به شکل تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و ملزومات آن در شهرستان‌ها شناسایی شود.

به گزارش ایلنا، عباداله کامکار در جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی و بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی نظرآباد با بیان اینکه امروز با توجه به حضور استاندار البرز در محل حادثه سقوط هواپیما و ریاست ستاد مدیریت بحران در فردیس، در نظرآباد مسیر نشد، افزود: فرماندهی اقتصاد مقاومتی در نظرآباد با مدیران عضو، تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه در این نشست تمامی مباحث اقتصادی نظرآباد مطرح شد، ادامه داد: مصوبات جلسات قبلی مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص موارد مطروحه در این نشست نیز تصمیم گیری می شود.

کامکار گفت: در خصوص واحدی های تولید و صنعتی بزرگ این شهرستان که می توان به فخر ایران، مقدم و ... اشاره کرد، تصمیماتی اتخاذ شد.

وی افزود: واحدهای تولیدی که بازدید شد تولیدکننده انواع تجهیزات پرواز هستند که موانع آنها نیز در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید طرح موضوع و حل مشکل می شود.

معاون استاندار اضافه کرد: بحث صادرات محوری و بهره برداری فرودگاه های آموزشی و کشوری از تولیدات این واحد باید مورد توجه قرار گیرد که طی مکاتبه ای با مسئولان مربوطه ملی درصدد یافتن راهکاری مناسب خواهیم بود.

وی گفت: در سفر استانی وزیر راه و شهرسازی باید برنامه ریزی صورت گیرد که از این واحد تولید تجهیزات فرودگاهی بازدید کرده و تدابیری اندیشیده شود تا ظرفیت های این واحد بهره برداری لازم صورت گیرد.

کامکار با اشاره به درخواست نظرآباد برای استقرار بندر خشک در این شهرستان، افزود: این موضوع باید به شکل تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و ملزومات آن در شهرستان ها شناسایی شود.

وی عنوان کرد: شرکت گاز استان نیز برای دهه مبارک فجر در نظرآباد برنامه‌هایی در نظر دارد که باید با هماهنگی های بیشتر این اقدام اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز