خبرگزاری کار ایران

پس از ۷ سال صورت گرفت؛

بخشش چهار قاتل نزاع خانوادگی در کرمانشاه/ گذشت خانواده مقتولین و بازگشت آرامش به روستا

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۰۰۶

رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه از بخشش چهار قاتل پس از 7 سال پای چوبه دار خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جبار تجری در این باره گفت: در پی اختلاف قومی بین اهالی یکی از روستاهای توابع کرمانشاه در سال 1390 نزاعی به دلیل عدم سازش و توافق بر سر زمین‌های کشاورزی بین آنها رخ می‌دهد که منجر به قتل چهار نفر از اهالی یک روستا که دارای نسبت فامیلی هستند، می‌شود.
 
وی افزود: پس از حضور نیروهای پلیس در محل و انجام تحقیقات لازم، چهار قاتل دستگیر شدند و پس از سیر مراحل قانونی پرونده، حکم قصاص قاتلان صادر و تایید شد و استیضان حکم از دیوان عالی جهت اعدام صادر و ابلاغ شد.
 
وی افزود: سال گذشته به درخواست خانواده‌های قاتلان و رئیس کل دادگستری استان این پرونده به ستاد تالیف قلوب شورای حل اختلاف کرمانشاه ارجاع شد و پس از ورود پرونده به این شورا تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد تالیف قلوب جهت صلح میان خانواده‌های درگیر در مخاصمه آغاز شد که سرانجام این تلاش‌ها به ثمر رسید و خانواده‌های مقتولین با حضور در یکی از دفترخانه های کرمانشاه اقدام به گذشت از قاتلین کردند.
 
تجری اضافه کرد: از آنجایی که پس از نزاع سال 90 رعب و وحشت در این روستا حاکم شده بود و بسیاری از اهالی روستا مجبور به  ترک محل زندگی خود شده بودند، این سازش آرامش را به منطقه بازگردانده و زمینه بازگشت خانواده های مهاجر را فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز