خبرگزاری کار ایران

نماینده یزد در مجلس:

ظرفیت یزد در سرمایه پذیری بی نظیر است/ دولت الکترونیک زمینه شفاف سازی مالی است

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۵۰۳

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رتبه پایین یزد در سرمایه‌پذیری گفت: ظرفیت یزد در سرمایه پذیری بی نظیر است اما شاخص های آن در کشور معرفی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدابوالفضل موسوی بیوکی در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان یزد اظهار داشت: یزد با توجه به قابلیت مناسبی که برای سرمایه‌پذیری دارد اما متاسفانه در این زمینه جایگاه خوبی ندارد.

وی با بیان اینکه اگر در حوزه نظارت قوی‌تر عمل کنیم به مراتب بهتر خواهیم بود ادامه داد: متاسفانه شاخص‌های مناسبی برای سرمایه پذیری یزد در کشور ایجاد نشده و در رتبه‌های خوبی قرار نمی‌گیرد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید در شاخصه شفافیت مالی رتبه اول کشوری را داشته باشیم و برند یزد را حفظ کنیم اضافه کرد: دولت الکترونیک زمینه شفاف‌سازی مالی است و تنها از طریق دولت الکترونیک می‌توانیم به شاخصه شفافیت مالی برسیم.

موسوی بیوکی با تاکید بر اینکه با دولت الکترونیک می توانیم از هرگونه فسادی نیز جلوگیری کنیم. اظهار داشت:  سازمان مدیریت نیز باید تمامی طرح های خود را به صورت شفاف برای مردم ارائه کند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه 81 هزار پروژه استانی باید شفاف برای مردم اعلام شود تصریح کرد: باید بتوانیم تمامی حرف های خود را در سامانه بزنیم و قابل رویت برای همه باشد و این می تواند الگویی برای تمام کشور به شمار آید.

موسوی بیوکی با اشاره به اینکه برای توسعه استان یزد باید به دارایی های استان یزد برگردیم بیان کرد: با توجه به رشد الکترونیک بالای 80 درصد در سطح کشور توسط استان یزد، می توانیم بسیاری از اقدامات خود را در این زمینه انجام داد و آن را به 90 درصد برسانیم.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در زمینه واگذاری طرح های نیمه تمام می توانیم با تکمیل سیستم سادا به گونه ای فعال عمل کنیم.

موسوی بیوکی تصریح کرد: ثروت و دارایی های ما باید ممیزی شود و اگر در سیستم وارد شود حتما به توسعه خواهیم رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز