خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد:

یزد نیازمند تدوین و بازنگری برای توسعه است/ ضرورت فعال شدن کارگروهای مرتبط

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۴۹۳

استاندار یزد با اشاره به لزوم توسعه متوازن در استان یزد گفت: یزد نیازمند تدوین و بازنگری برای توسعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علی طالبی در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان یزد اظهار داشت: شورای برنامه ریزی و توسعه استان باید تجسم عینی عنوان خود باشد.

وی با تاکید بر اینکه در استان یزد نیازمند تدوین و بازنگری برای توسعه هستیم ادامه داد: امیدواریم با فعال شدن کارگروه ها نقش برجسته ای در توسعه استان داشته باشیم.

استاندار یزد با اشاره به اینکه نیازمند به مطالعه در حوزه های مختلف هستیم خاطرنشان کرد: مبنای اصلی حرکت ما در استان مطالعه در زمینه حوزه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و اداری است و در این راستا نیز قانونمندی، مشارکت مردمی و ... می تواند بسیار اثرگذار باشد.

طالبی با بیان اینکه شرایط استان می‌طلبد تا به سمت فناوری و ارتباطات و اطلاعات پیش برویم عنوان کرد: در جهت توسعه و ایجاد اشتغال در استان لازم است تا توجه ویژه ای به بخش های فناوری و اطلاعات و ارتباطات و الکترونیک حرکت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم حل مشکل اشتغال استان با توجه به ظرفیت های استان عنوان کرد: یکی از دغدغه های ما در استان این است که باید اشتغال فارغ التحصیلان بومی به عنوان اولویت ها مطرح باشد.

استاندار یزد اضافه کرد: باید نسبت به جذب تسهیلات مربوط به توسعه اشتغال روستایی و مناطق محروم اهتمام بیشتری صورت پذیرد تا استان با توجه به ظرفیت ها و توانمندی ها به جایگاه شایسته خود ارتقاء یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز