خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نظام مهندسی البرز:

افزایش تاب آوری ساختمان با تقویت مصالح/شناسنامه فنی ساختمان گویای کیفیت سازه است

کد خبر : ۷۰۷۳۱۰

رئیس نظام مهندسی استان البرز با تاکید بر ایمن سازی ساختمان با تقویت مصالح، گفت: داشتن شناسنامه فنی ساختمان گویای کیفیت ساختمان است که باید مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد غلامی امروز در همایش روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش خطرات ناشی از گاز و بلایای طبیعی که به مناسبت 5 دی سالگرد زلزله بم و با شعار تدبیر در حوادث برای کاهش خسارات در راستای اقتصاد مقاومتی، برگزار شد، گفت: با ایمن سازی سازه‌ها و ساختمان‌ها می توان از خسارات حوادث، پیشگیری کرد.

وی افزود: برای پیش بینی و پیشگیری از بلایای طبیعی همچون زلزله، تقویت مصالح، انعظاف پذیری، تقویت مصالح، آزمایشگاه جوش و بتن سازی می تواند حائز اهمیت است.

غلامی ادامه داد: لازم است برای کاهش آسیب های بلایای طبیعی، ساختمان و سازه های تاب آور ساخته شود و در این راستا، رسالت اصلی مهندسان، برای حفظ ایمنی و تاب آوری سازه مقابل تکان های شدید زمین نباید تنها به ساختمان ها اکتفا کرد و لزوم پایداری و استحکام دیوار بر اساس ضوابط مهندسی، مهم است.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان البرز در پایان بر ضرورت شناسنامه فنی ساختمان و سازه ها، تاکید کرد و اظهار داشت: نظارت نظام مهندسی برای کیفیت ساختمان و سازه های شهری، مهم و حائز اهمیت است و لازم است به جد مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز