خبرگزاری کار ایران

واکنش رئیس مجلس به بحران آب یزد:

مسئولیت امنیت خط لوله آب یزد با وزارت کشور است/ مردم صبور باشند

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۶۷۸

رئیس مجلس در واکنش به درخواست فوری نمایندگان استان در مجلس در ماجرای تعرض‌های پی در پی به خط لوله انتقال آب شرب یزد، گفت: مسئولیت امنیت خط لوله آب یزد با وزارت کشور است.

به گزارش ایلنا، صبح امروز، نماینده استان یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگویی با علی لاریجانی، رئیس مجلس خواستار توجه جدی ارکان نظام به تعرض های پی در پی به خط لوله انتقال آب شرب به یزد شدند.

نمایندگان یزدی مجلس، مسئولیت مسئله را متوجه وزارت کشور دانستند و خواستار اقدامات عاجل و پایدار در زمینه تامین امنیت خطوط انتقالی آب شرب یزد شدند.

نمایندگان تاکید کردند: عدم توجه کافی به این موضوع مهم، زمینه ساز اعتراضات مردمی و اقدامات مشابه در استان یزد می شود.

لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار، با ابراز تاسف از بروز چنین واقعه ای، اظهار کرد: مردم استان یزد را به صبوری در این مقطع حساس دعوت می‌کنم.

 وی مسئولیت امر را متوجه وزارت کشور دانست و گفت: روز گذشه با وزیر کشور در این خصوص صحبت کردم و امروز نیز با توجه به تکرار این واقعه صحبت خواهم کرد و خواستار اقدام سریع و بازدارنده خواهم شد.

گفتنی است در سال جاری بالغ بر 27 مرتبه خط انتقال آب شرب به مردم استان یزد در محدوده مرزی استان اصفهان تخریب و انتقال آب قطع شده است. قطعی آب باعث افت فشار، کاهش کیفیت آب و در برخی موارد قطع آب شرب در استان یزد شده است.

گفتنی است چند تعرض آخر به فاصله یک روز یا دو روز به صورت مستمر و پشت سرهم اتفاق افتاده و حتی در روز روشن با چند دستگاه لودر، خط انتقالی آسیب دیده است ولی هیچ نظارتی از سوی وزارت کشور و نهادهای انتظامی برای مقابله با این مسئله صورت نگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز