خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد:

تحقق ارتباط بین تولیدکنندگان و بازارهای داخلی و خارجی بواسطه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۷۹۸

استاندار البرز گفت: هدف از راه‌اندازی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی البرز معرفی ظرفیت‌های واحدهای صنعتی در سطح کشور و منطقه است.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان که عصر امروز در محل نمایشگاه‌های موقت گلشهر کرج برگزار شد، با اشاره به اهداف این نمایشگاه افزود: هدف از راه‌اندازی این نمایشگاه معرفی ظرفیت‌های واحدهای صنعتی در سطح کشور و منطقه است. 

وی ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه این است که واحدهای تولیدی و صنعتی می توانند آزادانه با مدیران استانی و کشوری مسایل و مشکلات خود را مطرح کنند.

نجفی افزود: تامین مواد اولیه، منابع ارزی و مشکلات صادراتی از عمده مسایلی هستند که صادر کنندگان و تولید کنندگان ما در این نمایشگاه می‌توانند ضمن مطرح کردن با مدیران نسبت به رفع آنها اقدام ‌کنند.

وی اضافه کرد: عمده‌ترین اهداف این نمایشگاه برقراری ارتباط میان واحدهای تولیدی، صادراتی و خریداران خارجی، جذب سرمایه‌گذار خارجی، معرفی توانمندی‌های واحدهای تولیدی و صادراتی استان البرز و کمک به بازاریابی و معرفی بازارهای صادراتی‌ کشورهای همسایه و منطقه است.

استاندار البرز با اشاره به اینکه بیش از 100 غرفه در این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان وجود دارد، گفت: در کنار برگزاری این نمایشگاه، همایش‌های علمی و تخصصی برای تولیدکنندگان برگزار می‌شود.

وی افزود: در البرز استارت آپ‌ها، فن بازارها و شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت بسیار قابل توجهی دارند که باید به حمایت این بخش با اهتمام ویژه‌ای اقدام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز