خبرگزاری کار ایران

نجفی خبر داد:

418 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 171 واحد تولیدی البرز اعطا شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۸۲۷

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اکنون البرز در جذب تسهیلات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید توفیقات بسیار خوبی را کسب کرده و همچنان با جذب 418 میلیارد تومان از مجموع اعتبار 2 هزار میلیارد تومانی ستاد تسهیل و رفع موانع کشور در جایگاه نخست کشور قرار دارد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به اینکه تولیدکنندگان موفقی اکنون در شرایط بسیار سخت کشور فعالیت می کنند، افزود: برخی از صادرکنندگان، ناگزیر از حساسیتی که بواسطه دسیسه های استکبار بر روی نام ایران است، کالای خود را با نام کشور دیگری صادر می کنند.

وی به وضعیت شهرک صنفی شیخ آباد اشاره کرد و ادامه داد: در پی اقدامات صورت گرفته این شهرک پس از سال ها بلاتکلیفی راه اندازی شده و امور آن به سرعت در حال پیشرفت است.

نجفی گفت: اکنون مانعی جدی سر راه راه اندازی و رشد شهرک صنفی شیخ آباد وجود ندارد.

وی شهرک صنعتی داشلیجه با ظرفیت های بسیار نباید معطل بماند افزود: بر این اساس چنین شهرکی که بستر اشتغال حدود 2 هزار نفر را فراهم می کند باید در اسرع وقت با حل موانع به کار خود ادامه دهد.

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون البرز در جذب تسهیلات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید توفیقات بسیار خوبی را کسب کرده و همچنان با جذب 418 میلیارد تومان از مجموع اعتبار 2 هزار میلیارد تومانی ستاد تسهیل و رفع موانع کشور، در جایگاه نخست کشور قرار دارد.

وی گفت: همراهی و تعامل مجموعه استان و بانک ها این توفیق بزرگ را رقم زده ولی باید در راستای تداوم این امر تدابیر لازم اتخاذ شود، هر چند که البرز فاصله معناداری در جذب تسهیلات با استان دوم دارد.

نجفی افزود: در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون 418 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در البرز به بیش از 171 واحد تولیدی در برای سرمایه در گردش، نوسازی و... اعطا شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنان مقتدارانه برای حمایت از تولید استان و رفع موانع واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و... اقدام خواهیم کرد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه روند جذب تسهیلات با سرعت طی می شود، گفت: با توجه به این امر طی نامه ای به معاون اول رییس جمهوری باید درخواست افزایش سقف تسهیلات را برای البرز درخواست کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز