خبرگزاری کار ایران

علی اصغر کمالی زاده:

نیروی انسانی متخصص نقش موثری در پیشبرد اهداف شهر دارد

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۸۳۴

شهردار کرج نقش نیروی انسانی متخصص را سبب پیشبرد اهداف عالی مجموعه مدیریت شهری دانست.

به گزارش ایلنا، علی اصغر کمالی زاده امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی که با حضور معاونین و مدیران مناطق و سازمان‌ها برگزار شد به حضور نیروهای متخصص در مجموعه مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: منابع انسانی یکی از محوری‌ترین مسایل مدیریتی در جوامع پیشرفته به شمار می‌رود.

کمالی‌زاده استفاده از این منابع را بر مبنای شایستگی، تخصص، تعهد و تجربه ضروری دانست و ادامه داد: به کارگیری نیروی انسانی در پست‌های متناسب با تخصص افراد نقش موثری در پیشبرد اهداف مجموعه مدیریت شهری ایفا می‌کند.

وی با اشاره به آمار بالای کارکنان شهرداری کرج، اظهار کرد: با بررسی و نظارت دقیق نسبت به توزیع نیروی انسانی در حوزه‌های گوناگون می توان بخش عمده‌ای از هزینه‌ها را کاهش داد‌ه و وظایف محوله را به بهترین شکل به اتمام رساند.

شهردار کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر لزوم توجه به آیین‌نامه اجرایی قانون مدیریت پسماند توسط مدیران مناطق و سازمان‌ها اشاره کرد و یادآور شد: این آیین‌نامه به عنوان سند بالا‌دستی، چگونگی واگذاری مدیریت اجرایی پسماندها به اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی سرمایه‌گذاری در امور مدیریت پسماندها را متذکر شده است.

کمالی‌زاده با تاکید بر اینکه بندهای قانون مدیریت پسماند باید توسط مدیران با دقت مطالعه شود تا از بروز مشکلات احتمالی در انعقاد قرارداد با پیمانکاران جلوگیری شود، تصریح کرد: دپوی زباله و نخاله در سطح شهر تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست.

وی با اشاره به آخرین وضعیت درآمدی شهرداری کرج، یادآور شد: به منظور افزایش درآمد در مناطق دهگانه شهرداری کرج جلسات کمیته درآمدی برگزار می‌شود که انتظار می رود مدیران از این فرصت استفاده کنند.

کمالی زاده مناطق دهگانه شهرداری کرج را به لحاظ ظرفیتی بالا دانست که باید از این امتیاز برای افزایش درآمد بهره برد، تاکید کرد: به لحاظ اقتصادی در شرایط سختی هستیم که باید با مدیریت صحیح از آن به سلامت عبور کنیم.

شهردار کرج به جایگاه مهم روابط‌عمومی در مجموعه مدیریت شهری نیز اشاره کرد و افزود: داشتن نگاه عادلانه به عملکرد رسانه‌ها یکی از وظایف روابط‌عمومی ها به شمار میرود.

این مسئول یادآور شد: گستردگی اقدامات شهرداری کرج به حدی است که می تواند بخش قابل توجهی از تولید محتوای اهالی رسانه را تامین کند.

 نحوه قرارداد پیمانکارانِ نگهداری فضای سبز در مناطق، ارائه گزارش عملکرد اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج و بررسی حضور نیروهای کیفی در اداره کنترل نظارت از موضوعات مطرح شده در جلسه شورای برنامه‌ریزی بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز