خبرگزاری کار ایران

دادیار دادگستری ملایر خبرداد:

پرونده مدیر قانون شکن ملایر به مرحله صدور کیفرخواست رسید

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۵۸۰

دادیار دادگستری ملایر از صدور کیفرخواست علیه مدیر قانون شکن یک بانک قدرتمند و جلوگیری از تعطیلی خط تولید ملی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید دکامه ضمن اشاره به برخورد قاطع با بانک‌های متخلفی که چوب لای چرخ تولید‌کنندگان قرار می‌دهند از صدور کیفرخواست علیه مدیر قانون شکن یک بانک قدرتمند خبر داد.
 
در این حکم دادیار دادگستری شهرستان ملایر در دفاع از کارآفرینان بی‌دفاع شهر علیه مدیر قانون شکن یک بانک قدرتمند کیفرخواست محکمی صادر کرده است تا بانک نتواند کارخانه را تصرف و تعطیل کند.
 
دادیار دادگستری ملایر در برنامه پایش خطاب به مدیر قانون شکن این بانک گفت: شما به تولید کنندگانی که در گذشته وام گرفته و بعد از آن نتوانستند به موقع پرداخت کنند به جای مرهم درد‌های آنان، وامی پرداخت کردید که نه تنها در مجرای تولید قرار نگرفت بلکه مقرر کردید آن هزینه صرف بدهی تولید کننده به بانک برگردانده شود.
 
دکامه افزود: در این بین بانک خاطی بدون اینکه وام مورد نظر به دست تولید کننده برسد مبلغ را به حساب او واریز و بلافاصله برداشت کرده تا وام اولیه تصفیه شود.
 
وی متذکر شد: حال وام اولیه در واقع وام تولید سال ۸۰ با سود ۶ درصد بوده در حالی‌که وامی که اکنون پرداخت شده همان مقدار، اما با سود ۱۸ درصد بوده است یعنی به طور کلی فقط به فکر سود خود بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز