خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور خبرداد:

استقرار یک هزار و 400 تیم برای تامین نظم ترافیکی در مرزها

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۶۲۴

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: یک هزار و ۴۰۰ تیم برای نظم و انضباط ترافیکی در مرزهای سه گانه هنگام بازگشت زائران مستقر هستند.

به گزارش ایلنا، سردار تقی مهری امروز سه‌شنبه در مرز مهران اظهار داشت: پلیس راهور در بازگشت زائران بیش از پنج هزار نفر نیرو در استان‌های ایلام، خوزستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی و لرستان به کار گرفته و بیش از یک هزار و 400 تیم نیز آماده تامین امنیت ترافیکی در بازگشت زائران هستند.

وی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با تمام توان خود برای بازگشت زائرین از کربلای معلی در محورهای مهران، شلمچه و چذابه برنامه ریزی کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور افزود: امروز در استان ایلام از ساعت 12 ظهر محور مهران به سمت ایلام یک طرفه است و خودروهایی که قصد حرکت به سمت مهران را دارند از جاده مسیر ملکشاهی به سمت مهران تردد کنند.

سردار مهری ادامه داد: بر اساس پیش بینی بیشترین حجم ورودی زائرین از کربلای معلی در مرز مهران صورت می گیرد و تاکنون مشکل ترافیکی برای زائرین وجود نداشته است.

وی افزود: هم اکنون وضعیت مسیر مهران به سمت ایلام و کرمانشاه پرحجم و در بعضی مقاطع تراکم ترافیک دارد.

مرز بین المللی مهران یکی از مهمترین کانون‌های تردد زائران دو کشور ایران و عراق به عتبات عالیات است.

از ابتدای ماه صفر تاکنون یک میلیون و 400 هزار زائر در مرز مهران تردد کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز