خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت عمومی استان خبرداد:

کشف ۳۴هزار قرص روانگردان و اعتیاد آور از عطاری‌های هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۰۵۴

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان گفت: ماموران ما از ابتدای سال تاکنون، ۳۴ هزار و ۷۰ عدد انواع قرص‌های روانگردان و اعتیاد آور از عطاری‌های متخلف در سطح استان کشف و جمع آوری کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی اصغر عبادی‌نیک گفت: از ابتدای سال تاکنون ماموران پلیس امنیت عمومی از ۲۶۵ واحد صنفی عطاری در سطح استان بازدید کردند.

عبادی‌نیک افزود: در بازدید‌های محسوس و نامحسوس ۳۱ هزار و ۷۲۰ عدد انواع قرص‌های اعتیادآور، دو هزار و ۳۵۰ عدد انواع قرص محرک جنسی و ۲۱ هزار سی‌سی شربت متادون کشف شد.

وی ادامه داد: در این رابطه از ۴۵ واحد صنفی تعهد اخذ شد، برای ۶۱ واحد صنفی متخلف اخطاریه پلمپ صادر شد و ۴۲ واحد صنفی عطاری نیز به دلیل فروش قرص‌های روان گردان واعتیاد آور از نوع متادون، ترامادول و هایدون پلمپ شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان گفت: ۳۰ نفراز فروشندگان قرص‌های روان‌گردان و اعتیادآور در این طرح دستگیر شدند.

عبادی‌نیک از کلیه شهروندان هرمزگانی خواست: در صورت مشاهده فروش قرص‌های روان‌گردان، مواد مخدر، مشروبات الکلی و سایر اقلام ممنوعه در سطح صنوف با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا با شماره تلفن ۲۱۸۲۱۵۷۲ اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز