خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان مرند خبرداد:

رتبه نخست شهرستان مرند در کشف کالای قاچاق

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۶۲۳

فرمانده انتظامی شهرستان مرند با اشاره به رتبه نخست این شهرستان در کشف کالای قاچاق، گفت: سال گذشته موفق به کشف حدود ۱۲ میلیارد تومان کالای قاچاق شدیم.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کاظم دهقانی پلیس را امین و پناهگاه مردم دانست و گفت: با تعامل و همکاری مردم روزبه‌روز اقتدار و عملکرد نیروی انتظامی بیشتر و این امر موجب افزایش امنیت و آسایش مردم می‌شود.

وی با اشاره به مشکل اعتیاد در جامعه گفت: بهترین راه جلوگیری از آلودگی جوانان به اعتیاد انجام اقدامات پیشگیری است.

دهقانی در مورد برخورد پلیس با مخلان اقتصادی در شهرستان نیز گفت: در این خصوص تاکنون سه فقره کشف کالا‌های احتکار شده به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان داشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند دلیل ۷۰ درصد تلفات ناشی از تصادف‌های شهری و جاده‌ای را عامل انسانی دانست و افزود: تعداد تصادف‌های منجر به فوتی در کشور روزانه ۴۳ نفر، هفتگی ۳۰۱ نفر، ماهانه ۱۲۹۰ نفر و سالانه نزدیک ۱۶ هزار نفر می‌باشد که این آمار فاجعه است.

دهقانی همچنین فضای مجازی را از جمله آسیب‌های اجتماعی موجود در شهرستان مرند برشمرد و گفت: با توجه به اینکه فضای مجازی هم می‌تواند به عنوان فرصت و هم تهدید باشد، لذا امروز باید از آن در جهت انسجام و وحدت مردم بهره برده و مباحث فضای مجازی را در این راستا پیش ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز