خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی اصفهان خبر داد:

دستگیری کلاهبردار یک میلیون و 210 هزار یورویی از یک بانک

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۳۱۴

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: زنی که در قالب فعالیت‌های تجاری از یکی از بانک‌های استان اصفهان یک میلیون و 210 هزار یورو کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

 به گزارش ایلنا، سردار مهدی معصوم‌بیگی گفت: در پی دریافت حکم جلب زنی به اتهام مشارکت در کلاهبرداری ارزی از یکی از بانک‌های استان موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت.
 
وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد زنی با همدستی 2 نفر از اعضای خانواده خود اقدام به تاسیس یک شرکت تجاری کرده و با وانمود کردن اختیارات واهی و غیر واقعی، تخصص در زمینه فعالیت‌های بازرگانی و داشتن قدرت و توان مالی جهت انجام پروژه‌های اقتصادی و واردات و صادرات، از یکی از بانک‌های استان تقاضای گشایش اعتبار LC و درخواست ثبت سفارش به مبلغ یک میلیون و 210 هزار یورو کرده است.
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در ادامه متهم به‌رغم تعهد به پرداخت وجه اسناد ارزی  هنگام وارد کردن کالا متواری می‌شود.
 
وی بیان کرد: این فرد به اتهام مشارکت در کلاهبرداری ارزی، جعل و استفاده از اوراق مجعول به 4 سال حبس و رد مبلغ یک میلیون و 210 هزار یورو و همچنین پرداخت جزای نقدی به همان میزان معادل 480 میلیارد و 400 میلیون ریال محکوم می‌شود.
 
معصوم‌بیگی با بیان این که دستگیری متهم با توجه به تغییر مکان‌های سکونتش به کندی پیش می‌رفت افزود: سرانجام با تلاش‌های شبانه‌روزی و به کارگیری اقدامات علمی و تخصصی مخفی‌گاه متهم در یکی از مناطق شرق استان تهران شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز