خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی قم خبر داد:

قم در مسیر گردشگری الکترونیک

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۶۵۶

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری قم از فراهم شدن زمینه گردشگری الکترونیک در قم خبر داد.

به گزارش ایلنا، در مراسمی که به مناسبت روز جهانی جهانگردی که در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد، حمید یزدانی در سخنانی با اشاره به شعار جهانی امسال"گردشگری الکترونیک" گفت: روند پیوستن برخی هتل‌های قم به این مهم آغاز شده است .

وی افزود: کار نصب سخت افزار‌های این امر در برخی هتل‌ها آغاز شده است که با انجام آن کار جذب مسافر وگردشگر از این طریق ممکن می‌شود ضمن آنکه خدمات مختلفی مانند اینترنت رایگان به گردشگران داده خواهد شد .

محمد تقی مستقیمی مستقیمی رئیس جامعه هتلداری قم در سخنانی افزایش  پنج هتل به پنجاه و پنج هتل پس از استان شدن قم را تحولی بزرگ دانست .

احمد عطارنیا مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای قم هم در سخنانی گفت: آماده انعقاد قرارداد با هتل‌ها برای تبدیل آنها به مرکز آموزش هتل‌داری به عنوان کارگزاران رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای هستیم .

حمید قاسمی دبیر کمیته راهبردی گردشگری ایران و ترکیه هم با اشاره به خواهرخواندگی قم و قونیه و افزایش توریست در سال‌های آینده از آماده شدن زیر ساخت‌ها در ترکیه به این منظور خبر داد وگفت: متاسفانه به علت نبود هم افزایی در قم این امر هنوز در قم میسر نشده است .

قاسمی خواستار دریافت هزینه اقامت از توریست ها در هتل های قم به صورت ارزی شد .

در این مراسم گواهینامه نخستین مرکز آموزش تخصصی هتل داری قم از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به هتل بین المللی قم اهدا شد. رونمایی از ثبت سند آیین عزاداری چهارصد ساله هیات چهل اختران قم در میراث معنوی کشور و تجلیل از مدیران تاسیسات گردشگری برتر از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز