خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خبر داد:

دستگیری سارق مسلح مامورنما در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۵۷۵

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق مسلح مامورنما با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال دستور مقام قضایی و ارجاء پرونده به پاسگاه چهارزبر مبنی بر دستگیری سارق مسلح مامورنما که با لباس پلیس چندین فقره سرقت مسلحانه و اخاذی را در کارنامه داشت، دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات گسترده مشخص شد که این سارق مسلح در یکی از محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه مشاهده شده است، از این رو تیمی از ماموران به محل اعزام و توانستند محل اختفای متهم را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: با شناسایی محل اختفای متهم ۲ گروه از ماموران پاسگاه با همکاری یگان امداد و کلانتری محل وارد مخفیگاه وی شده و موفق به دستگیری اش شدند.

وی گفت: هرچند این فرد قصد داشت با هیاهو و تحریک اهالی محل از چنگال قانون بگریزد اما با اقدام قاطع و مقتدرانه پلیس مواجه شد.

سرهنگ براری تصریح کرد: با توجه به اینکه متهم از سارقان سابقه دار بوده و سابقه چند فقره سرقت مسلحانه و اخاذی در استانهای کردستان و کرمانشاه را دارد، جهت تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی استان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز