خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد خبرداد:

کشف کالای احتکار شده به ارزش 3 میلیارد ریال در نظرآباد

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۴۶۳

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از کشف حدود 3 میلیارد ریال کالای احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی سلیمانی در جمع خبرنگاران، گفت: به دنبال گزارش هایی مبنی بر دپوی کالاهای احتکار شده در یک انبار واقع در شهرستان نظرآباد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود:ماموران پس از تحت نظر قراردادن محل مذکور و اطمینان از دپوی کالاها با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام که در بازرسی از انبار کارگاه، تعداد هزار و 640 سرویس قابلمه، تعداد 411 بسته پوشک بچه و تعداد 610 عدد انواع البسه کشف شد.

وی در ادامه ضمن بیان دستگیری یک نفر متهم در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را حدود 3 میلیاردریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با بیان اینکه انبار مذکور پلمپ و متهم به همراه محموله به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شد بر مبارزه گسترده پلیس با احتکار کالا تاکید کرد و گفت: پلیس شهرستان در راستای مبارزه با معضل قاچاق و احتکار کالا، اقدامات خوبی را از ابتدای سال جاری تاکنون داشته که منجر به کشف محموله های بزرگ قاچاق نیز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز