خبرگزاری کار ایران

در آستانه بازگشایی مدارس؛

مشارکت دو میلیاردی مردم البرز در مرحله نخست جشن عاطفه ها

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۶۶۷

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت از مشارکت دو میلیاردی البرز نشینان در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها با شرکت در پویش "لبخند مهر" خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمّد محمّدی‌فرد با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها با محوریت مرکز نیکوکاری فرهنگیان، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت مراکز نیکوکاری تخصصی در برنامه‌های مختلف فقرزدایی این نهاد به‌صورت جدی در دستور کار کمیته امداد البرز قرار دارد و در جشن عاطفه‌های امسال مرکز نیکوکاری فرهنگیان نسبت به شبکه‌سازی منسجم در سطح جامعه فرهنگیان اقدام می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در سه هفته ابتدایی شهریورماه، افزود: مردم نیکوکار استان البرز در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها با شرکت در پویش " لبخند مهر " در آستانه سال تحصیلی جدید با کمک دو میلیارد تومانی دانش‌آموزان نیازمند را یاری کردند.

محمّدی فرد بابیان اینکه ۴۵ پایگاه شهری شامل دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری کمک‌های نقد وکالای مردم نوع‌دوست را دریافت کردند، گفت: میزان کمک‌های مردم نیکوکار استان البرز در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها به‌اندازه مجموع کمک‌های جمع‌آوری‌شده در سال گذشته است که پیش‌بینی می‌شود با محاسبه کمک‌های مردم در مرحله دوّم جشن عاطفه‌ها در سال ۹۷ با رشد قابل توجّهی مواجه شویم.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اعلام اینکه ۶۵ درصد از هزینه ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز از محل کمک‌های خیّران تأمین می‌شود افزود: در استان البرز بیش از چهار هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز و حدود ۶۵۰ دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد از خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد، بهره‌مند هستند.

وی یادآور شد: مردم و خیران برای پرداخت صدقه و شرکت در امور نیکوکاری مانند جشن نیکوکاری می‌توانند از شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷ و تلفن همراه ۲۶۳۵۵۷ همچنین شماره‌گیری #۰۲۶*۸۸۷۷* استفاده کنند و از مزیّت‌های این روش که شامل امنیت، سرعت، دقت و آسان بودن است، بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز