خبرگزاری کار ایران

فرماندار طالقان مطرح کرد:

تردد شهری حق همه شهروندان است/ ضرورت مناسب‌سازی معابر در طالقان

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۷۷۱

جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان طالقان به ریاست فرماندار طالقان و با حضور شهردار، رئیس اداره بهزیستی و سایر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، جواد صادقلو، فرماندار طالقان در جلسه کمیته مناسب سازی این شهرستان با بیان ضرورت و اهمیت مناسب سازی فضای شهری برای تردد معلولین و سالمندان گفت: با توجه به آمار معلولین شهرستان و سالمندان باید نگاه جدی تری نسبت به بحث مناسب سازی فضای شهری داشته باشیم.

صادقلو با عنوان تساوی حق تردد برای همه شهروندان، تأکید کرد: همه آحاد جامعه باید قادر باشند راحت و بدون خطر در محیط پیرامون خود و اماکن عمومی و معابر شهری تردد کنند و از کلیه حقوق اجتماعی خود برخوردار شوند.

فرماندار طالقان در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: از جمله اصول مهم و اساسی در مناسب سازی فضای شهری فرهنگ سازی این مقوله است که بایستی مورد توجه مسئولین امر قرار گیرد.

رئیس اداره بهزیستی و دبیر این جلسه نیز در ادامه ضمن ارائه گزارش کوتاهی، بیان کرد: فضای شهری و اماکن عمومی جزیی از مشارکت اجتماعی معلولین است و مناسب سازی فضاهای عمومی نقش مهمی در آسایش، توانمندسازی و بهره گیری معلولان از تمامی امکانات شهری، ایفا می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز