خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد البرز خبرداد:

پزشکان نیکوکار در 198 مرکز درمانی، مددجویان را ویزیت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۳۵۸

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز، گفت: 148 پزشک نیکوکار در 198 مرکز درمانی استان به مددجویان البرزی خدمات رسانی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، سیدهادی کرابی با اشاره به لزوم پاسداشت خدمات پزشکان نیکوکار همکاری کننده با این نهاد، گفت: 26 هزار بیمه‌شده تحت حمایت کمیته امداد در استان البرز با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد از خدمات بستری، جراحی، آزمایشگاهی، دارویی، تصویربرداری پزشکی، دیالیز و شیمی‌درمانی بهره‌مند هستند.

وی افزود: پزشکان نیکوکار علاوه بر تعهّدات معمول خود به این نهاد سهم ده‌درصدی حق ویزیت را نیز از مددجویان بیمار که به لحاظ اقتصادی ضعیف هستند، دریافت نمی‌کنند.

کرابی با اعلام اینکه سقف حمایتی و پوششی بیمه درمان کمیته امداد نسبت به سایر بیمه‌گرها کامل‌تر است، گفت: 148 پزشک نیکوکار شاغل در 198 مرکز درمانی به مددجویان البرزی خدمت‌رسانی می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز با تأکید بر اینکه ساختار بیمه درمان کمیته امداد مبتنی بر طرح پزشک خانواده است، گفت: هم‌اکنون 36 پزشک عمومی 26 پزشک متخصص 34 داروخانه 28 پاراکیلینیک 6 دندانپزشکی 6 درمانگاه و 46 مرکز دیگر به مددجویان البرزی خدمت ارائه می‌کنند.

وی با اعلام اینکه برای ارائه خدمات بستری و جرّاحی به مددجویان بیمار سقف و محدودیتی وجود ندارد، گفت: در استان البرز بیمارستان‌های دولتی شهید رجایی، شهید مدنی، شهید باهنر و کلینیک دی در شهر کرج، دکتر شریعتی شهر ماهدشت، امام‌حسن مجتبی علیه‌السلام نظرآباد، امام جعفر صادق علیه‌السلام هشتگرد، الزهراء سلام‌الله علیها اشتهارد و بیمارستان‌های خصوصی کوثر و ثارالله طرف قرارداد این نهاد هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز