خبرگزاری کار ایران

سپهوند خبرداد:

سارق حرفه‌ای کابل‌های برق در اراک دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۰۲۷

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: یک سارق حرفه ای که در شهرستان اراک اقدام به سرقت کابل و تجهیزات برق شهری می کرد در عملیات پلیس آگاهی استان مرکزی دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، یوسف سپهوند اظهار داشت: از مدتی قبل گزارش‌هایی از وقوع چندین مورد سرقت سیم‌های برق هوایی، کابل و تجهیزات برق و چند مورد تخریب ترانس‌های برق به مرکز فوریت‌های پلیس استان اعلام شد که با توجه به خاموشی‌ها و مشکلاتی که این سرقت‌ها ایجاد می‌کرد، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی مامور رسیدگی به این سرقت ها شدند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس سرانجام سرنخ‌هایی از یک سارق حرفه‌ای در انجام این سرقت‌ها به دست آمد و محل اختفای وی در یک خانه باغ روستایی در اطراف شهرستان اراک مشخص شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده، در عملیاتی غافلگیرانه، متهم در مخفیگاهش دستگیر و مقداری تجهیزات برقی سرقت شده و ابزار و آلاتی که برای سرقت استفاده می شود، در این محل کشف شد.

سپهوند با اشاره به اعترافات متهم دستگیر شده در این پرونده اظهار داشت: متهم در تکمیل تحقیقات پلیس به ۱۹ فقره سرقت سیم و کابل و تجهیزات برقی اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس دو خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز