خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد استان اردبیل خبر داد:

مراکز تحقیقاتی آب، انرژی و گیاهان دارویی در اردبیل راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۶۵۲

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: مراکز تحقیقاتی آب، انرژی و گیاهان دارویی در اردبیل راه‌اندازی می شود.

اسحق رسولی در گفت‌وگو با ایلنا، گفت: ما در دانشگاه آزاد اسلامی‌استان اردبیل تاکنون برای سه مرکز تحقیقات مجوز فعالیت گرفته‌ایم که این مراکز تحقیقاتی در حوزه‌های آب، انرژی و گیاهان دارویی راه‌اندازی خواهد شد.

وی به برنامه‌ریزی در خصوص راه‌اندازی شرکت تعاونی دانشجویی و دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اشاره کرد و افزود: در این شرکت سعی خواهیم کرد تا پروژه‌ها را به نیروهای فارغ‌التحصیل خودمان واگذار کنیم تا زمینه اشتغال آنان فراهم شود.

رسولی با بیان اینکه باید به تناسب ورود گردشگران داخلی و خارجی رفتار و فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی و منطقه‌ای خودمان را به نمایش بگذاریم، تصریح کرد: با این کار می‌توان بیش از هر زمان دیگر شاهد جذب دانشجویان داخلی و خارجی باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: در همین راستا در مسیر توسعه صنعت گردشگری سلامت 15 پروژه را در مزرعه تحقیقاتی دانشگاه واقع در روستای حسن‌باروق اردبیل تعریف کرده ایم تا این مزرعه بزرگ را به یک مکان گردشگری سلامت محور تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل همچنین با تبدیل مرکز سرعین به دانشکده گردشگری تلاش می‌کند تا زمینه احداث یونی هتل را فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز