خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه به ایلنا خبر داد:

قتل رهگذر و زخمی شدن 5 نفر در درگیری خانوادگی و تیراندازی در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۲۳۸

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه از قتل یک رهگذر به دلیل اختلافات خانوادگی و تیراندازی در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: این حادثه در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه اتفاق افتاد و پس از اطلاع بلافاصله گروهی از ماموران پلیس به منظور رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که اعضای ۲ خانواده به دلیل اختلافات شخصی با هم درگیر شده و کار به تیراندازی کشیده که طی آن ۵ نفر از آنها به همراه یک فرد رهگذر، زخمی شده اند.

آمویی افزود: پس از انتقال مجروحین به بیمارستان، فرد رهگذر متاسفانه به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه یادآور شد: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری عوامل تیراندازی در دستورکار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت و در نهایت با افزایش دامنه تحقیقات توانستند ۲ نفر از عوامل نزاع و تیراندازی را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی گفت: در بازجویی اولیه از متهمین دستگیر شده مشخص شد که عامل اصلی تیراندازی به همراه ۳ نفر دیگر که دچار جراحت شده بودند، جهت مداوا در بیمارستان حضور دارند، از همین رو ماموران با مراجعه به یکی از مراکز درمانی وی را که جوانی ۳۰ ساله است به همراه سایر عوامل اصلی، دستگیر کردند.

سرهنک آمویی تصریح کرد: متهم جهت انجام تحقیقات بیشتر و مشخص شدن علت اصلی وقوع تیراندازی به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: ماموران پلیس در راستای رسالت پلیس از تمامی ظرفیت ها و توانایی های خود به منظور برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی استفاده می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز