خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش پراکنده باران در برخی از نقاط و وزش باد در شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۰۴۴

سازمان هواشناسی آخرین وضعیت هوای کشور طی 3 روز آینده را اعلام کرد که بر این اساس برخی نقاط کشور شاهد بارش پراکنده باران خواهد بود.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام سازمان هواشناسی بر اساس تحقیق آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز در سواحل شمالی کشور، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های سمنان و شمال تهران بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود که در استان‌های ساحلی خزر با کاهش نسبی دما همراه بوده و  دریای خزر نیز مواج است.

بنابر این گزارش فردا و پس فردا این شرایط برای سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی با شدت کمتر وجود خواهد داشت. طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر در برخی از نقاط شمال غرب جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان،‌ ارتفاعات کرمان و شهر فارس افزایش ابر،‌ رعد و برق، وزش باد و احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

طی سه روز آینده سرعت وزش باد برای شرق و جنوب شرق کشور افزایش می‌یابد. این شرایط در منطقه زابل شدت بیشتری خواهد داشت و سبب خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی می‌شود. طی همین مدت در خوزستان، جنوب ایلام و بوشهر در برخی ساعات وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز