خبرگزاری کار ایران

محمود سعادتی خبر داد:

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در ایرانشهر/ دستگیری ۹۴ سارق حرفه‌ای در تیرماه

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۷۵۳

فرمانده انتظامی ایرانشهر از دستگیری ۹۴ سارق و کشف بیش از ۲ تن موادمخدر در تیرماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود سعادتی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری ۹۴ سارق حرفه ای در تیر ماه سال جاری شدند که این متهمان به ۴۷ فقره سرقت نیز اعتراف کردند.

وی افزود: با اجرای طرح های مختلف امنیت اجتماعی در تیر ماه سال جاری شاهد کاهش ۵۹ درصدی وقوع سرقت های مسلحانه و افزایش ۵۰ درصدی دستگیری سارقان مسلح نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

این مقام انتظامی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان ایرانشهر و جمع آوری ۴۴ نفر معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی و فنون تخصصی پلیسی در چندین عملیات مختلف موفق به کشف ۲ تن ۲۵۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۷ نفر سوداگر مرگ در تیرماه شدند. 

سعادتی ضمن اشاره به کشف مقادیری کالای قاچاق در راستای جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، گفت: این مدت، بیش از یک‌میلیارد و ۸۷ میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف که در این راستا ۲۹ خودرو توقیف و ۳۳ متهم نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر با بیان اینکه درباره آموزش فرهنگ ترافیک طرح‌های مختلفی اجرا شده، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس‌راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون‌شکنان تعداد ۱۵۲ دستگاه خودرو و ۳۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز