خبرگزاری کار ایران

ثبت 27 میلیون و 402 هزار تردد در سه ماه اول سال در محورهای مواصلاتی اردبیل

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۸۸۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیــل از ثبت 27 میلیون و 402 هزار تردد در سه ماه اول سال‌جاری در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

​به گزارش ایلنا، علی رحمتی با بیان اینکه این میزان تردد توسط 64 سامانه تردد شماری که در 32 نقطه از راههای استان نصب شده به ثبت رسیده افزود:در این مدت یک میلیون و 892 هزار تردد به استان وارد و یک میلیون 880 هزار تردد نیز از استان خارج شده است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفــر استان اردبیل محور اردبیل آستارا و بالعکس را با حدود 3 میلیون تردد،پر ترددترین و محور خلخال اسالم را با 76 هزار و 480 تردد،کم ترددترین محور استان در فصل بهار عنوان کرد.

عضو کمیسیون ایمنی راههای استان اردبیـل با اشاره به ثبت 13 هزارو 912 تخلف توسط دوربین های ثبت پلاک و ارسال آن به پلیس راه تصریح کرد:هم اکنون 27 دوربین ثبت تخلف در محورهای استان فعال است و مراحل نصب و اجرای 24 مورد دیگر نیز درحال اجراست.

عضو شورای ترافیک استان اردبیـل سرعت متوسط در کلیه محورها را 71/7 دهم کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود : بیشترین درصد تخلف از سرعت مجاز در محور قره آغاج به بران به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیــل گفت:حدود 8 درصد وسایط نقلیه عبوری از محورهای مواصلاتی استان که بیش از 2 میلیون و 85 هزار تردد را شامل می شود دارای سرعتی بیش از سرعت مجاز بوده اند.

عضو شورای اداری استان اردبیـل از مردم و به ویژه مسافران خواست با رعایت کامل قوانین،سرعت مطمئنه و مجاز در ایام تابستان سفر کنند،به ازای هر 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کرده و از طریق سامانه 141 مرکز مدیریت راهها از آخرین وضعیت جاده ها مطلع شوند تا شاهد سفری ایمن و سالم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز