خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سامان خبرداد:

دستگیری عاملان توزیع چک‌پول جعلی در شهرستانت سامان

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۶۲۴

فرمانده انتظامی شهرستان سامان از دستگیری دو فرد کلاهبردار و کشف 11 قطعه چک پول تقلبی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد مطلبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: ‌در پی وصول گزارشی مبنی بر اقدام دو نفر برای خرید اجناس با چک پول تقلبی در بازار شهر سامان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری مرکزی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی این دو فرد را با یک دستگاه خودروی پراید شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.  

سرهنگ مطلبی ادامه داد: در بازرسی از خودروی دستگیر شدگان 11 قطعه چک پول تقلبی 500 هزار ریالی به همراه به دو تیغه قمه کشف شد که متهمان حین انتقال به مقر انتظامی مبلغ یک میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه پیشنهاد کردند که ماموران در کمال صحت عمل ضمن امتناع از دریافت وجه رشوه مراتب را صورت جلسه و ضمیمه پرونده کردند.

وی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی به عموم شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده افراد مشکوک و غریبه که اقدام به خرید عمده و غیرمعمول با ارائه چک پول می‌کنند بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز