خبرگزاری کار ایران

11 طرح گردشگری و صنایع دستی البرز آماده دریافت تسهیلات اشتغال

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۷۱۳

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: طرح های صنایع دستی و گردشگری برای اعطای تسهیلات روستایی، عشایری و اشتغال فراگیر در استان البرز، معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، فخرالدین صابری با اشاره به معرفی 11 طرح فراگیر اشتغال در استان البرز به بانک‌های عامل برای اعطای تسهیلات، اظهار داشت: 10 طرح روستایی پس از  معرفی در سامانه کارا و تشکیل پرونده و تایید در کمیته فنی استان به بانکهای عامل برای پرداخت وام معرفی شده اند.

مدیر کل میراث فرهنگی استان البرز، تصریح کرد: تسهیلات اعطا شده در حوزه روستایی و عشایری با نرخ سود ۶ درصد بوده که از این طرح ها چهار طرح مربوط به صنایع دستی و شش طرح دیگر در حوزه بوم گردی و گردشگری هستند.

 صابری اضافه کرد: جمع مبلغ تسهیلات طرح های روستایی و عشایری به مبلغ 461 هزار و 67 میلیون ریال بوده که پیش‌بینی می‌شود در این حوزه شاهد اشتغال 154 نفر نیز باشیم.

وی در ادامه گفت: یک مورد نیز در اشتغال فراگیر در شهر کرج پس از تشکیل پرونده و تایید در کمیته فنی به بانک عامل معرفی شده است که میزان اعتبار این طرح، هزار و 500 میلیون ریال با نرخ 16 درصد است و پیش‌بینی می‌شود چهار نفر نیز در این حوزه اشتغال پیدا کنند.

 صابری در پایان گفت: طرح‌های دیگری نیز در حوزه های مختلف، وجود دارند که پس از انجام بررسی های لازم  و تایید در کمیته فنی استان این طرح ها نیز  به بانکهای عامل برای اعطای تسهیلات معرفی خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز