خبرگزاری کار ایران

شب گذشته رخ داد؛

حادثه انفجار گلوله توپ در روستای زلزله‌زده"شیخ‌صله" / 6 عضو یک خانواده کشته و مجروح شدند

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۳۷۴

انفجار گلوله توپ در روستای مرزی و زلزله زده «شیخ صله» در ثلاث باباجانی استان کرمانشاه حادثه آفرید.

به گزارش ایلنا، شامگاه دوشنبه انفجار یک گلوله توپ به جا مانده از دوران دفاع مقدس در روستای شیخ صله موجب کشته و زخمی شدن ۶ نفر از اهالی یک خانواده شد.

حوالی ساعت ۲۳ شب، صدای انفجار وحشتناکی مردم روستای مرزی و زلزله‌زده "شیخ‌صله" در شهرستان ثلاث باباجانی را از خانه های‌شان سراسیمه بیرون کشید.

در این حادثه دلخراش منفجر شدن یک گلوله توپ به جا مانده از دوران دفاع مقدس حادثه ساز شد و طی آن ۶ نفر از اعضای یک خانواده کشته و زخمی شدند.

بر اثر این انفجار یکی از فرزندان پسر این خانواده در دم فوت کرد و مادر و ۳ خواهر و یک برادر دیگر این خانواده براثر شدت انفجار زخمی شدند.

شدت انفجار به حدی بود که خساراتی به منزل مسکونی این خانواده و خانه های اطراف وارد شد.

تعدادی از اعضای این خانواده جهت تکمیل مداوا به بیمارستان حضرت رسول جوانرود اعزام شدند.

یکی از اعضای این خانواده در شرح این واقعه دلخراش اظهار داشت: خانه ما بعد از زلزله تخریب شد و ما مانند بقیه مردم مجبور به ساخت خانه ای جدید شدیم.

وی گفت: مدتی قبل هنگام پی کنی محل منزل جدید این گلوله کشف شد و برای اینکه مشکلی پیش نیاید در گوشه ای از حیاط آن را گذاشتیم.

وی سپس افزود: متاسفانه این گلوله امشب کار خودش را کرد و موجب مصیبتی بزرگ برای خانواده ما شد.

گفتنی است؛ سرپرست این خانواده سال ها است فوت کرده و این خانواده نیز دارای چند معلول هستند که مادر خانواده سرپرستی آنان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز