خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

هر انتقادی را نباید معطوف به قوه مجریه دانست

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۸۶۵

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، گفت: مخالفان دولت نمی‌توانند با مطرح کردن مسأله دولت کریمه از دولت انتقادی داشته باشند، از آن رو که باهر تفسیری آن را معنا کنیم ، مفهوم آن محدود به قوه مجریه نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،استاندار قزوین در جلسه شورای اداری بخش دشتابی تصریح کرد:برخی از مخالفان دولت، با طرح الگوی دولت کریمه در اندیشه اسلامی، در پی انتقاد از دولت هستند، در حالی‌که این مفهوم محدود به قوه مجریه نیست.

زاهدی در این باره افزود: دولت کریمه ۲مفهوم بیشتر ندارد، یکی دولت امام زمان علیه السلام و دیگری دولت به مفهوم کلی حکومت، که با هر دو مفهوم می‌بینیم که منظور نمی تواند، صرفا قوه مجریه باشد.

زاهدی درباره موضوع مؤسسات مالی خاطر نشان کرد:درباره  مؤسسات مالی، باید پرسید که این‌ها را چه کسانی و کی بوجود آوردند و منتقدان امروزی چرا آن روزها سکوت می‌کردند.

استاندار در خصوص مطرح کردن ، مسئله مستمسک کردن واردات خودرو توسط یکی از نمایندگان مجلس گفت: این گونه آمارها و موضع گیری‌ها که از سوی جمعی از همفکران سیاسی مطرح می‌شود، مبنای قانونی ندارد و قابل استناد  و عمل نیست.

زاهدی در ادامه  خطاب به روحانیت بیان کرد: رعایت انصاف در داوری برای همه بویژه روحانیت که مقتدای مردم است، امری ضروری است.

وی درباره اعتراض به گرانی‌ها گفت: زمانی گرانی به مرز ۴۳درصد رسید، هیچ انتقاد و اعتراضی صورت نپذیرفت، اما امروز آقایان راهپیمایی نه به گرانی راه می‌اندازند و در ادامه نمی‌توانند آن را جمع کنند، این هشداری بود که همان شب آقای جهانگیری مطرح کرد، که آغازگر این حرکت ها ممکن است مخالفان دولت باشند، اما قطعا جمع کننده آن نیستند.

زاهدی ضمن ناروا دانستن ارتباط دولت و بی‌حجابی عنوان کرد: دولت به معنای عام شکل همه حکومت است، و همه مسئولان در سطوح مختلف باید پاسخگوی آن باشند، حال سؤال این است که چرا صاحبان تریبون‌ها نتوانستند، ضرورت و ارزش حجاب را برای دختران تشریح کنند؟ ارتباط این مساله با گرانی و بیکاری تنها ناشی از نشناختن درست مسئله و عدم اطلاع از مردم و جامعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز