خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی تشریح کرد:

بارش‌های رگباری و وزش باد در اکثر مناطق کشور/ افزایش دما در استان‌های شمالی

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۹۰۸

کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌های رگباری همراه با وزش باد در پایتخت و اغلب نقاط کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی ضرابی ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و آب و هوای کشور افزود : امروز رگبارهای بهاری و بارش باران در مناطق شمال غربی ، غرب ، دامنه های جنوبی البرز و بخش هایی از مرکز ادامه خواهد داشت.

وی گفت : در برخی نقاط آذربایجان های غربی و شرقی ، استان کرمانشاه و بخش هایی از ایلام شرایط وقوع رگبارهای بهاری فراهم است.

کارشناس سازمان هوشناسی ادامه داد : در دامنه های زاگرس بارش های رگباری به همدان و لرستان و در دامنه های جنوبی البرز به زنجان ، قزوین ، البرز ، تهران و در مرکز کشور به استان مرکزی و قم خواهد رسید.

ضرابی افزود : رگبارهای بهاری همراه با رعد و برق ، وزش باد شدید موقتی به ویژه در ساعات عصر پیش بینی می شود.

وی گفت : از عصر امروز روند افزایش دما در استان های ساحلی خزر آغاز می شود و تا فردا نیز تداوم خواهد داشت که این افزایش دما بین 4 تا 7 درجه پیش بینی می شود .

کارشناس سازمان هواشناسی گفت : روز شنبه با شمالی شدن سوی جریانات هوا از میزان دمای هوا بین 4 تا 8 درجه در استان های ساحلی خزر کاسته می شود و کاهش دما همراه با آغاز بارندگی ها در این مناطق خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز