خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان انتقال خون خبر داد:

ایران از واردات کیسه خون بی‌نیاز شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۵۳۳

مدیرعامل سازمان انتقال خون، گفت: با سرمایه گذاری یک شرکت معتبر اروپایی در ایران، تولید کیسه های خون در کشور شروع و با این دستاورد، ایران از واردات کیسه خون بی نیاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر پور فتح الله امروز در مراسم افتتاحیه کارخانه ماکوفارما به اهمیت تولید با برندهای معروف، اشاره کرد و اظهار داشت: در زمینه تولید کیسه خون در دنیا شاهد فعالیت تعداد انگشت‌شمار کارخانه های بزرگ با فناوری قوی هستیم که با شناخت بازار ، بقیه تولید کنندگان را از بازار خارج کردند.

وی افزود: کار ما ایجاد شرایط تولید و امکان سرمایه گذاری در کشور است چرا که با سابقه تولید داخلی و با توجه به نداشتن دانش و فناوری، تولید داخلی شکست خورد. 

پور فتح الله تصریح کرد: با توجه به فناوری خاص این تولید، تهیه کیسه خون بدون انتقال دانش، امکان پذیر نیست بنابراین با توجه به موقعیت استراتژیک ایران در منطقه با امکان و ایجاد شرایط سرمایه گذاری در راستای اقتصاد مقاومتی می توان دانش، اشتغال و عرضه در بازار را پیدا کرد.

وی در پایان گفت: شرکت ماکوفارما با توانایی دانش و فناوری خود و تسلط بر بازار بین المللی، می تواند در راه یافتن تولیدات کشور، شرایط مناسب را فراهم کند بدین ترتیب به جای واردات، تولید و صادرات کیسه خون خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز