خبرگزاری کار ایران

سیروس شفقی عنوان کرد:

شورا، خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم است/ پیشرفت هر کشور با تقویت مدیریت محلی میسر می‌شود

کد خبر : ۶۱۷۷۷۴

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر و روستا به عنوان پل ارتباطی بین دولت و مردم محسوب می‌شود، تقویت مدیریت های محلی را جزو برنامه های پیشرفت هر کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیروس شفقی ضمن تبریک به مناسبت روز 9 اردیبهشت، سالروز تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: این روز فرصت مناسبی است که بتوان به دغدغه مندان توسعه شهر و روستا، خدا قوت گفت.

فرماندار ویژه شهرستان کرج، یادآور شد: همگان بر این باور هستیم که جایگاه شورا در تعیین سرنوشت مردم نه تنها در روایات که در اندیشه سیاسی رهبر کبیر انقلاب، تاکید شده است چراکه این تشکل ها نقش مهمی درکارآفرینی، عمران و آبادانی، ایفا می کند.

وی ادامه داد: اداره مدیریت شهری، عمران و آبادانی، بهداشت و تامین رفاه و آسایش شهرها، وظیفه سنگینی است که بر دوش شورا گذاشته شده و علیرغم اینکه شورا، قدمت زیادی ندارد، این مجموعه توانسته در توسعه عمران شهرها و روستاها به خوبی عمل کرده و می توان نمره قابل قبولی به منتخبین مردم، داد.

شفقی با اشاره به تعامل دو نهاد دولت و شوراها، خاطرنشان کرد: باید باور داشت که شورا، خط مقدم خدمت رسانی به مردم است و پل ارتباطی بین مردم و دولت، محسوب می شود لذا تقویت مدیریت محلی از برنامه های پیشرفت هر کشوری خواهد بود.

وی با عنوان اینکه تمام فرمانداری و بخشداری‌ها در کنار شورا هستند، اضافه کرد: وظیفه داریم طرح‌ها و سخنان نمایندگان و منتخبین مردم را بشنویم و در حد وظیفه و مسئولیت خود، کنار شورا باشیم و مطمئن هستم همه مسئولان در فرمانداری ها و کمیته انطباق، این مهم را سرلوحه کار خود قرار داده و امیدوارم شورا در عرصه خدمت به مردم موفق باشد چرا که عملکرد خوب شورا، دولت را سربلند خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز