خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان سیستان و بلوچستان خبرداد:

اسیدپاشی در زاهدان منجر به فوت مرد جوان شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۷۲۹۵

اسیدپاشی در یکی از محلات شهر زاهدان منجر به فوت مرد جوان شد.

به گزارش ایلنا، اسیدپاشی به یک زن و شوهر جوان در یکی از محلات زاهدان دو شب پیش به نیروی انتظامی اعلام شد.

این حادثه ساعت 3 بامداد رخ داد و فردی وارد منزل این زوج تازه ازدواج کرده شد و اقدام به اسیدپاشی کرد.
 
صفرزاده معاون دادستان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مرد جوان بر اثر شدت سوختگی صورت و بدن شب گذشته در بیمارستان فوت کرد، تصریح کرد: پس از بررسی‌های تخصصی مشخص شد فرد اسیدپاش قبلاً خواستگار زن مقتول بوده و قبل از ازدواج نیز زن جوان را تهدید به انجام چنین کاری کرده است.

وی با اشاره به اینکه زن جوان پس از ازدواج نیز با فرد اسیدپاش در ارتباط بوده است، گفت: طبق تحقیقات انجام شده مشخص شد زن جوان در این حادثه با فرد اسیدپاش همکاری داشته و ورود این فرد در نیمه شب به خانه این زوج جوان با هماهنگی زن مقتول انجام شده است.

وی اظهار داشت: با اقدامات و هدایت‌های قضایی انجام شده فرد اسیدپاش شناسایی و دستگیر شد. همچنین با توجه به اینکه همکاری همسر مقتول در این حادثه برای دستگاه قضایی محرز شد، دستور دستگیری این زن جوان نیز صادر شد و هم‌اکنون هر دو متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در بازداشت به سر می‌برند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص این حادثه اظهار داشت: جسد مرد جوان که بر اثر اسید پاشی فوت شده در حال انتقال به پزشکی قانونی شهرستان زاهدان است تا بررسی های بیشتری روی جسد انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز