خبرگزاری کار ایران

مدیر امور پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام خبر داد:

همایش بین‌المللی گرد و غبار در ایلام امروز آغاز به کار می‌کند

کد خبر : ۶۱۶۱۳۰

مدیر امور پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام و دبیر اجرایی دومین همایش بین‌المللی گرد و غبار از آغاز دومین همایش بین‌المللی گرد و غبار در ایلام خبر داد.

به گزارش ایلنا، مسعود بازگیر اظهار کرد: ۲۵۰ مقاله علمی و پژوهشی از داخل و خارج ایران، توسط دبیرخانه همایش دریافت و ۱۸۰ مقاله پذیرش شد که ۵۰ مقاله به صورت سخنرانی و بقیه به صورت پوستر ارائه خواهد شد. 

وی گفت: اجلاس ویژه این همایش «هم‌اندیشی کارشناسان بخش‌های علمی ، مهندسی و اجرایی برای توسعه طرح‌های مقابله با گردو غبار در ایران» خواهد بود و ویژگی این همایش این است که افراد بخش‌های اجرایی کشور در این همایش راهکارهای وزارت جهاد کشاورزی برای مقابله با ریزگردها را به چالش خواهند کشید.

مدیر امور پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام تعداد کل شرکت کنندگان و نویسندگان در این همایش را ۱۳۶ نفر اعلام کرد و گفت: صاحب‌نظرانی از کشورهای آفریقای جنوبی، پاکستان، چین، ایتالیا و  اسپانیا و آمریکا در این همایش حضور خواهند داشت.

بازگیر با بیان اینکه متخصصانی از همه نقاط کشور در این همایش شرکت خواهند کرد، تصریح کرد: تعداد شرکت‌کنندگان از دانشگاه ایلام ۶۲ نفر شامل ۳۹ نفر دانشجو و ۲۳ نفر عضو هیات علمی خواهد بود.

دبیر اجرایی دومین همایش بین‌المللی گرد و غبار اظهار کرد: گستردگی این همایش در سطح بین‌المللی نشانه‌ احساس مسئولیت دانشگاه ایلام در قبال مسائل جامعه است و امیدواریم با برگزاری این همایش کشورهای مجاور ایران و درگیر با موضوع هم  بیشتر نسبت به موضوع حساس شوند و به ایران برای حل این مشکل بیشتر کمک کنند.

وی از حضور معاونان تعدادی از وزارت‌خانه‌ها از جمله وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری خبر داد و تصریح کرد: در این همایش جایگاه ویژه‌ای برای فعالیت‌های اصحاب رسانه در نظر گرفته شده است.

 دومین همایش بین المللی گرد و غبار امروز ۵ اردیبهشت آغاز و تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز