خبرگزاری کار ایران

محمدعلی نجفی:

تقویت روابط بخش خصوصی البرز با لهستان به جد دنبال می شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۱۵۲

استاندار البرز گفت: برای گسترش و تقویت روابط بخش خصوصی البرز با ایالت های مختلف لهستان به منظور افزایش تبادلات تجاری، اهتمام ویژه ای وجود دارد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی صبح امروز در دیدار با سفیر لهستان در ایران ضمن قدردانی از پیگیری علاقه‌مندانه وی برای گسترش روابط بین دو کشور، افزود: رصد فعالیت‌های صورت گرفته در کشور و توجه ویژه به البرز از سوی لهستان به عنوان یک استان پویا و جوان، جای خرسندی دارد.

وی ادامه داد: البرز دارای شرایط و ویژگی‌های بسیار خاصی است و از سوی دیگر استقرار صنایع، موسسات و سازمان‌های ملی در این استان زمینه ساز اقدامات بزرگی بوده که اکنون با شناخت کافی به جد درصدد بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها هستیم.

نجفی با اشاره به اینکه ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب به دلیل استقلال طلبی و برافراشتن پرچم مبارزه با ظلم در دنیا با تلاطم های بسیاری مواجه بوده گفت: بر این اساس در مقاطع مختلف با موانع و سنگ اندازی هایی مواجه بودیم ولی به خواست خدا سربلند و پیروز از تنگناهای تحمیلی خارج شدیم.

وی افزود: با اهتمام ویژه ای درصدد گسترش تقویت ارتباطات بخش خصوصی استان البرز با لهستان هستیم.

یاروسلاو مارچین دومانسکی سفیر لهستان در ایران نیز در این دیدار با بیان اینکه استاندار البرز در مقایسه با سایر استانداران از پویایی و جدیت ویژه ای برای پیشبرد امور برخوردار است گفت: این انگیزه مضاعف، لهستان را در گسترش روابط با البرز بیش از پیش ترغیب می کند.

وی ادامه داد: علاقه‌مند به حضور هیاتی به سرپرستی استاندار البرز در لهستان هستیم و برای این امر همکاری های لازم از سوی سفارت صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز